התחברות
הרשמה
מה הפאדיחה הכי גדולה שהתיקון האוטומטי עשה לכם?
3 בספטמבר 2018, 20:56
פאדיחות
צחוק
2 תשובות
^ קרה לי גם חחח
אנונימית
אין לי תיקון אוטומטי
האהאהא
חוכמה.
J
Jane Doe 1994
באותו הנושא:
ספרו על הפאדיחה הכי גדולה שלכם!
תיקון אוטומטי מצחיק/מביך שהיה לכם?
מה הפאדיחה הכי הכי גדולה שקרתה לכם בגלל אזעקה?
הייתם מוכנים להתכתב ולכתוב לפי רק המילים שמציע התיקון האוטומטי במשך שבוע תמורת מיליון יורו?
אם יש לי אף גדול זה אוטומטית הופך אותי למכוער?
יש לכם תיקון אוטומטי?
איך לבטל את התיקון האוטומטי?
איך עושים תיקון אוטומטי?
יש לי שיאומי ואני משתמשת במקלדת גוגל איך אני עושה שזה יפסיק תיקון אוטומטי?
אוקיי, נשברתי. איך משנים את התיקון האוטומטי בiOS?
מה הפאדיחה הכי גדולה שלכם? בואו נצחק קצת