11 תשובות
כן כל כך
יש את המקצוע עברית
אנחנו יודעים לדבר
אנגלית זה הרבה יותר חשוב
אני לא יתחיל פתאום באמצע הרחוב לעשות תחביר משפט
כן הוא די מיותר..
אני חושבת שצריך ללמוד עברית בסיסית עד כיתה ו' וזהו.
כן לשון זה חרא טוב שנפטרתי מזה
ממש לא, את חיה בישראל, ללמוד לדבר עברית תקינה זה לא משהו מיותר אם השפה המדוברת במדינה שלך היא עברית. -_-
שואל השאלה:
אני יודעת עברית
אני מדברת עברית
אבל מי משתמש בניקוד? מדוע אני צריכה לדעת תבניות ובניינים? כיצד זה יועיל לי בהמשך?

שלא נדבר על זה שרוב המורות ללשון לא יודעות ללמד וזה סתם סיוט עוד יותר.
מקצוע מיותר
עברית זאת ספה די מיותרת, היה הרבה לי הרבה יותר נוח בחיים אם הייתי מדברת אנגלית ואם בארץ היו מדברים אנגלית
מסכים, זה כן חשוב לדעת דברים בסיסיים כמו שם המספר או פעלים(לדוגמה מתי משתמשים באיזה פועל, אותיות אית"ן), או איך לכתוב בלי שגיאות כתיב, אבל באמת שאני לא מבין מה יעזור לי עכשיו שאני אדע לנתח משפט ולמצוא שם נשוא, נושא, מושא או מה לעזאזל יעזור לי גזרת השלמים