התחברות
הרשמה
איך קוראים לשיר בשנייה 43 והלאה? -
קישור מצורף
3 בספטמבר 2018, 17:04
זיהוי שירים
שירה
זיהוי
תשובה אחת
שואל השאלה:
חחח סורי
@
@$*משועממת בטיר!וף!*$@
באותו הנושא:
איך קוראים לשיר של ארקטיק מאנקיז שיש לו קטע של כמה שניות בsnap out of it?
איל קוראים לשיר הזה שהוא ממש ראפ כזה ויש מלא מלא מילים בשנייה
איך קוראים לאנשים שמתעצבנים בשנייה?
איך קוראים לשיר הזה שכל שנייה היא צועקת
לאה זה שם יפה? ככה קוראים לי (:
איך קוראים לשיר בספרדית, הוא להיט עכשיו כל שתי שניות בMTV, בקליפ רואים 2 גברים וכמה בחורות בים
איך קוראים לאות הזאת Z זד או זי?
איך קוראים לשיר שבסוף עונה שנייה פרק 3 של 13 סיבות למה?
איך קוראים לשיר שמתחיל ב-19 שניות?
איך קוראים לשיר הזה באנגלית בדקה ו45 שניות אני כבר משתגעת אני לא מוצאת!!?
יש ביוטיוב כזה הרבה שירים ביחד באנגלית וכל שיר זה כמה שניות איך קוראים לזה?