2 תשובות
אם את חושבת על זה ככה כנראה שאת לא בשלה לקשר ולא מספיק רוצה את זה. עדיף לחתוך עכשיו מאשר שזה יקרה מאוחר יותר ותפגעי. מדברת איתך עם ניסיון אישי.
תספרי לו על זה ותגידי לו (אם את רוצה ) שאולי תתקדמו יותר לאט כי עדיין לא ברור לך בדיוק איך את מרגישה כלפיו
באותו הנושא: