8 תשובות
הייתי חושדת xd
זה מוזר שהוא יתוודה דווקא על תמונה בקטע רציני. תשאלי אותו מזה שזה נשמע רציני מדי ואם לקחו לו תטלפון או משו כזה
רוב הסיכויים שהוא מרגיש אלייך משהו כי לא כותבים ככה לידידה בדרכ
אין כוונה למה שאת חושבת.. כנראה סתם פרגן או שהוא מרגיש שאת ידידה קרןבה שלו
אין כוונה ככה גם ידידים שלי
סתם פרגן.
לא צריך לעשות מכל דבר קטן משהו ענקי,זה ברור שהוא לא יגיד לה שהוא אוהב אותה בתמונה.
שואל השאלה:
אנחנו לא כאלה ידידים קרובים, אנחנו פשוט ידידים כאלה
אנונימית
הוא פשוט הראה חיבה, הוא לא היה רושם דבר כזה בפומבי.