3 תשובות
אומרים שזה מפחית קצת מהכאב..
שווה לך לנסות:)
שווה לך לנסות:)
זה לא חובה, בדרך כלל שמים את הטלק כדי להרגיע את העור, אז אם יש לך עור רגיש, תשתמשי:)
לא חייב אני לא עושה את זה (:
באותו הנושא: