11 תשובות
נראה לי שגם ביב
אנונימית
אצלנו צריך י יא יב כל כיתה מספר שעות מסוים
אבל אם נגיד לא סיימתי את המספר שעות שהוקצב לכיתה י אז אפשר להשלים בשנים הבאות/לעשות יותר וככה להוריד עומס משנים הבאות
אבל אם נגיד לא סיימתי את המספר שעות שהוקצב לכיתה י אז אפשר להשלים בשנים הבאות/לעשות יותר וככה להוריד עומס משנים הבאות
גם ביא וגם ביב
אצלי כל התיכון כדי לקבל איזו תעודת הצטינות שעושה טוב לבית הספר...
לא, גם ח' וט'
גם יא
פעם זה היה רק י, עכשיו זה י יא יב.. י 60, יא 30, יב נראלי ש15 או שיש איזה מחוייבות קבוצתית או משהו
גם יא ויב
גם אצלי כיתה ט
תלוי בבית ספר
גם יא יב . זה חובה לבגרות