3 תשובות
שואל השאלה:
עבר יום לא משהו*
עבר יום לא משהו*
אנונימית
אממ... התקררתי(לא צוחקת) קמתי בבוקר עם כאב גרון שלא יכולתי לבלוע רוק אז לקחתי איתי 3 כוסות חד פעמיות וירקתי את הרוק
ועוד הדליקו מזגן בכיתה ושכחתי לקצת גקט אבל אני אקח מחר ואשים בלוקר
חוץ מזה היה אחלה, רגיל
ועוד הדליקו מזגן בכיתה ושכחתי לקצת גקט אבל אני אקח מחר ואשים בלוקר
חוץ מזה היה אחלה, רגיל
בית ספר חח
אנונימית
באותו הנושא: