3 תשובות
שואל השאלה:
עבר יום לא משהו*
אנונימית
אממ... התקררתי(לא צוחקת) קמתי בבוקר עם כאב גרון שלא יכולתי לבלוע רוק אז לקחתי איתי 3 כוסות חד פעמיות וירקתי את הרוק
ועוד הדליקו מזגן בכיתה ושכחתי לקצת גקט אבל אני אקח מחר ואשים בלוקר

חוץ מזה היה אחלה, רגיל
בית ספר חח
אנונימית