4 תשובות
נחמד כזה..
חוץ מלגלות את המערכת שלי o_o והבגרויות שבדרך
גרוע
בסדר, לא אוהבת את הכיתה שלי..
אנונימית
סבבה גם הייתי במצב רוח טוב.