10 תשובות
משעמם. נקווה לטוב בהמשך
מה שכן כבר התרחשתי מהצעקות והדיבורים
מה שכן כבר התרחשתי מהצעקות והדיבורים
גועל נפש משעמם רצח
מיותר לגמרי חבל שלא נשאתי בבית
גועל נפש אני בכלל לא רוצה לתאר מגעיל משעמם בזבוז זמן כולם ערסים ופרחות ומדברים מגעיל
אנונימית
הכל היה סבבה עד שהמורה הביאה לנו את המערכת שעות שעה תשיעית כיתה ח ניראה לכם נורמלי???
הממ... כמו כל יום רגיל משעמם ובלי פואנטה
אנונימית
מה שטוב שכל יום אני מסיים ב 13
אמלי בן סמיון ^^^
גם אצלי זה ככה..
גם אצלי זה ככה..
נרדמתי בשיעור אנגלית חח
היה ממש סבבה
באותו הנושא: