12 תשובות
לא
לא
אבל עדיף מלהיות בבית ספר
לא כל כך
כןן מאודג
היה די משעמם ועבר מהר מידייי
היו דברים טובים והיו דברים פחות טובים
אני קצת מאוכזבת מזה שהיו דברים שרציתי לעשות ולא הספקתי
מאוד ובא לי לבכות עכשיו
היה אחלה. עוד לא מיציתי את החופש.
כן!