5 תשובות
עדיף לך להגיע
את יכולה להגיע בראשון באיחור פשוט
זה יום ממש חשוב ומכירים אנשים אז כדאי שתבואי
זה יום ממש חשוב ומכירים אנשים אז כדאי שתבואי
חברה שתשבי לידה יכולה לתפוס לכן
שואל השאלה:
אני כיתה יב חח
אני כיתה יב חח
אנונימית
תגיעי מוקדם פשוט יחסית ויהיה לך מקום מקסימום מישהו יבוא יתיישב לידך או תציעי למישהי לשבת לידך הכל יהיה טוב
באותו הנושא: