5 תשובות
עדיף לך להגיע
את יכולה להגיע בראשון באיחור פשוט
זה יום ממש חשוב ומכירים אנשים אז כדאי שתבואי
חברה שתשבי לידה יכולה לתפוס לכן
שואל השאלה:
אני כיתה יב חח
אנונימית
תגיעי מוקדם פשוט יחסית ויהיה לך מקום מקסימום מישהו יבוא יתיישב לידך או תציעי למישהי לשבת לידך הכל יהיה טוב