3 תשובות
אני מתרגשת כי זה בית ספר חדש אבל אני חושבת שהיום הראשון של הלימודים מאוד אבל מאוד אוברייטד
חח גם אני
אני קצת לחוצה אבל מקווה גם לשנה טובה,
בהצלחה ושנה טובה לכולם ומלאה בדודו פארוק