5 תשובות
זה בסדר:)
כן זה בסדר גמור, המחזור לא סדיר בגיל ההתבגרות.
אין לך מה לדאוג כלל.
את צריכה לקבל מחזור כל 28 ימים לפי הממוצע.
לא מקבלים מחזור כל חודש מקבלים מחזור כל 21-23 ימים..
זה קרה גם לי שקיבלתי מחזור ואחרי 13 ימים שוב קיבלתי באותו חודש זה פסדר בשנתיים הראשונות זה לא סדיר
אנונימית
יש סיכוי שהוא עוד לא נגמר לך
אנונימי
באותו הנושא: