בלי ציניות בקשה. אומרים שאם הולכים הרבה על עקבים ומתאמנים בסוף מתרגלים וזה ניהיה סבבה.
אני על עקבים עד 10סמ הולכת בנוח ברגיל כאילו זה כפכף... לא מפריע לי... אבל לא מיזמן קניתי עקב שהוא 15סמ והוא מושלם אבל אני בקושי מצליחה ללכת איתו.. ולירקוד בטח שלא... ועוד מעט יש לי אירוע, אז רציתי להתייעץ- ניראלכם שאם אני יתאמן על העקב של 15סמ בסוף זה יהיה לי נוח יחסית ויהיה לי יותר קל לזוז איתו?