11 תשובות
לא אוהבת אותה הביצוע שלך נחמד דווקא
אוהבת אותה ועכשיו אני אשמע את הביצוע
וואו אחלה ביצוע לכי לאקס פקטור ..
אש לכי לאקס פקטור מייד
חחחחחח העלת לי חיוך
חולה עליה ואחלה ביצוע חחחחחח
אמאלה זה מושלם איך לא הכרתי את קול הזמיר שלך עד עכשיו??
זה ירדוף אותי בחלומות איזה כיף
היא מושלמת
תכף אני אשמע
שואל השאלה:
דיי אני מאוהבת בכם!! פעם ראשונה שאני מקבלת תגובות חיוביות תודהה!!
אנונימית
שואל השאלה:
מי שרוצה מוזמן לשמוע גם את breathing שעשיתי שהוא גם שיר שלה
אנונימית
ביאסת לי תתחת כרגע
אני אוהבת את אריאנה