4 תשובות
דווקא אני מאלה שלא אוהבות שפם ולדעתי זה לא כל כך חשוב ויפה.זה סתם מסתיר את הפנים ומפריע
אנונימית
שואל השאלה:
האמת עדיף שפם מכלום לדעתי,יש לי חבר שיש לו בייבי פייס ובכלל אין לו שפם
האמת עדיף שפם מכלום לדעתי,יש לי חבר שיש לו בייבי פייס ובכלל אין לו שפם
אנונימי
אין על זיפים זה מהמם תשאיר תמיד
כשיש לך קצת זה בעיקר מכוער ונראה כמו פלומה כזו, תחכה שתהיה לך צמיחה נורמלית ובינתיים תתגלח
באותו הנושא: