התחברות
הרשמה
ספרייה זה נחמד כשיש כרטיס ביד ספרייה זה נחמד כשיש כרטיס ביד
מי מסכים איתי???????????
31 באוגוסט 2018, 22:54
ספרייה
ארתור
באסטר
מוח
פרנסין
3 תשובות
נכון
מאוד
א
אם לא אני לי פיצתי לי
חחח וואי הייתי מכורה לשיר הזה פעם
.
.BITCH.
שואל השאלה:
כולנו^
א
אגלט לא לשכוח
באותו הנושא:
מישהו רשם לי באנונימי " ספרייה זה נחמד כשיש כרטיס ביד " למה התכוונו?
הייתן שמות ספרייה כזאת בחדר או שלא אהבתן?
מה הייתם מעדיפים לשדוד? ספרייה או בנק?
עכשיו אני במספרה הספרית עשתה לי צמה ועכשיו היא לוקחת מספריים למה היא צריכה מספריים?
איך כותבים, ספריה או ספרייה?
למה תמיד אומרים אבן ניירוש מספריים ולא אבן נייר ומספריים?
פדיחה שיש שעה חופשית אז הלכתי לשחק Papa's cupcakeria בספרייה?
איך כותבים: ספריה או ספרייה?
לעשות מנוי לספרייה עולה כסף?
אני ממש מתביישת ללכת לספרייה...
אני צריך עזרה באנגלית: איך אומרים באנגלית: שידה, ספרייה, מיטה, ספרים, ספריית מידליות, שלוחם עבודה, מדפסת תודה לעונים! ***לא גוגל תרגום***