14 תשובות
"להשיג חבר"
את מדברת כאילו זה משהו שאפשר לקנות בסופר
פשוט לחכות, זה יבוא בזמן שלו. מה שיפה באהבה זה שהיא באה בדיוק כשלא מצפים לה.
בחיים לא. אל תתפשרי. תחכי לאדם הנכון. הוא יגיע. תאמיני לי. מניסיון... חיכיתי ואני עדיין מחכה. כל מי שאני מכירה שהתפשרה התחרטה על כך.
כן גם 2 ילדים אהבו אותי ואז לא ידעתי מה זה לאהוב מישהו אז הסכמתי להם ולא באמת אהבתי אותם אל תדאגי יש הרבה דגים בים
מכירה את ההרגשה, אם את לא אוהבת אותו ואין לך את ההתרגשות שאת מדברת איתם אז לא... אל תצאי עם מישבו רק בשביל להשיג חבר, זו סתם טעות.. תצאי רק עם מישהו שאת מרגישה אליו רגשות ושזה יעבוד בניכם, מגיע לך את ההכי טוב.
אם את תתפשרי, את תהיי תקועה עם ההוא שאת לא אוהבת וכשיגיע מי שאת באמת אוהבת את לא תוכלי לצאת איתו ולהכיר אותו בצורה הנכונה
שואל השאלה:
איזה תשובות מקסימות, אתם ממש חמודים :)
אנונימית
בסדר אני גם לא מצליח בכל הקטע הזה פשוט מחכים למרות שזה מבאס אין מה לעשות אם את רוצה את יכולה לשלוח הודעה
גם אני לא ....
אנונימי
הכוונה חברה חח
אנונימי
את לא צריכה להשיג חבר זה פשוט יגיע... בת כמה את בכלל
שואל השאלה:
בת 16
אנונימית
וואי היה לי בדיוק מה שהיה לך בול בגיל שלך
תקשיבי אל תעשי שום דבר שאת לא מרגישה נכון
ובמיוחד להתפשר יותר מידי זה סתם פוגע בך יותר מידי
אל תחששי ויהיה בסדר תמשיכי לנסות עם האנשים שאת רוצה ואל תפחדי להיות תקיפה כשצריך..

יהיה בסדר
אנונימית
בלי לחץ זה יבוא... יהיה טוב.
באותו הנושא: