7 תשובות
ט - לא
י - יחסית לט כן, יחסית ליא לא.
לא ולא
שואל השאלה:
השטן בכבודה ובעצמה

אוף זה רק נראה גרוע יותר עם השנים :( באלי לבכות
לא ממש
ט זאת באמת כיתה קלה, אפילו אם משווים אותה לז וח היא קלה.
וגם י לא כזאת קשה, צריך רק לדעת לתכנן זמנים ועוברים אותה בקלות.
קטן עלייך, אל תדאגי.
לי עד עכשיו כיתה ט הייתה הכי קשה במתמטיקה (אני עולה ליא)
כיתה ט לדעתי עלולה להיות קשה יותר
היות ויש מעבר מבית ספר יסודי/עממי לחטיבת ביניים /תיכון
בהחלט בולט עניין העלייה ברמת הקושי (=לכן אסור לתלמידים לזלזל בזה)
באותו הנושא: