6 תשובות
זה חבל, אבל תמיד זה ככה, יש כאלה שיהיו בפרונט וכאלה שישארו מאחור, אי אפשר אחרת.
ברגע שלהקות קטנות יציאו שיר טוב יתייחסו אליו גם ככה להקות נהיות גדולות
לא יודעת מה פעם אבל היום לפי דעתי הלהקה הכי טובה בעולם זה.
"thirty seconds to mars"
והם גם לא ממש מפורסמים אלה בקטנה בינוני כזה... בגלל שהם לא צעירים בני 20
שואל השאלה:
כן; רק שפעם היו מלא להקות שהוציאו שירים טובים ואף אחד כמעט לא התייחס. יש המון להקות מעולות מפעם שרוב האנשים פשוט לא מכירים או לא רוצים להכיר. האמת שזה הפסד שלהם
אנונימית
מסכימה ממש, יש מלא להקות רוק מצויינות שלא זוכות להכרה לצערי.. וזה חבל..
אנונימית
thirty seconds to mars להקה מעולה והקול של ג'ארד לטו מדהים ככ
חבל באמת שלא מתייחסים יותר ללהקות כאלו או אחרות