5 תשובות
זה יותר אגו, צד אחד צריך קצת לוותר עליו לפעמים.
ריבים מראים על אהבה, אם זוג לא רב כנראה שהוא לא מאוהב מספיק.
ריבים מראים על אהבה, אם זוג לא רב כנראה שהוא לא מאוהב מספיק.
אגו עמוק אחותי
אגו נתו
זה לא לשנוא. זה האגו שמרחיק אותך ואומר לך לא להתקרב אבל זה לא בהכרח לשנוא
אגו
באותו הנושא: