6 תשובות
לדעתי לערב עורך דין.. מזאת אומרת לא רוצים לשלם ורוצים לעקוץ.. זה עבודה לכל דבר. זה שהוא מנקה לא אומר שצריך להתייחס אליו בזלזול ולא לתת לו תשלום.
בעיקרון אתם תנצחו במשפט כנראה בטוח.. אם יש חוזה ותלושי משכורת וכל זה
בעיקרון אתם תנצחו במשפט כנראה בטוח.. אם יש חוזה ותלושי משכורת וכל זה
בת כמה את??
אוקיי רק רציתי לעזור...
שואל השאלה:
ידעתי, טוב לא תחדשי לי כלום ולא תציעי לי שום דעות, עצות או עזרה שיחדשו לי משהו
מאיפה לך אם עבדתי פעם אולי אני עובדת אולי לא באלי אולי אני לא יכולה
זה גם לא הכי רלוונטי
וסורי אם תקפתי פשוט אני טיפה עצבנית
ידעתי, טוב לא תחדשי לי כלום ולא תציעי לי שום דעות, עצות או עזרה שיחדשו לי משהו
מאיפה לך אם עבדתי פעם אולי אני עובדת אולי לא באלי אולי אני לא יכולה
זה גם לא הכי רלוונטי
וסורי אם תקפתי פשוט אני טיפה עצבנית
אנונימית
לא כדאי שתתחילי לעבוד? ולעזור לו לפרנס
שואל השאלה:
17 למה?
17 למה?
אנונימית
באותו הנושא: