8 תשובות
כן תתני תמיד
כן
כן
הדמי משלוח זה לחנות לא לשליח
שואל השאלה:
כי המשלוח גם ככה ייצא ממש יקר וגם דמי משלוח כמעט 10 שקלים
אנונימית
מילא המשלוח היה חינם, אבל אם יצא יקר לא צריך להביא טיפ
לא אין צורך
תמיד צריך
באותו הנושא: