5 תשובות
אני עושה פילינג לפנים ואז שמה על הפצעים משחת שיניים, עוזר מעולה
פצע גדול שהיה לי עבר לי תוך יומיים ככה
יש לי די הרבה כאלה כי יש לי עור בעייתי והיה לי אקנה.. זה עובר אבל זה יכול לקחת זמן. אם אין לך עוד בעייתי שנוטה לפצעונים הוא יתרפא מהר יותר ולא אמור להשאר סימן.
שואל השאלה:
אמרו לי שמשחת שיניים זה לא טוב
זה עובר תוך כמה ימים תשימי משחת שיניים על זה לפני שאת הולכת לישון
זה עובר עם הזמן זה ניהיה כמו צלקת כזו פשוט העור שלך מתרפא לא טוב