11 תשובות
לדעתי לא מוצדק
הייתי עובד במסעדות ואולמות אירועים תקופה ארוכה
היו ימים שהייתי יוצא במשמרת של 10 12 שעות עם 50 שקל ביד וימים עם 500
לא אכעס על מישהו בחיים אם לא נתן טיפ
לדעתי טיפ זה אם באמת נהנת מהשירות ברמה מעל הרגיל ובאמת המלצר איכשהו עזר לך או נתן לך הרגשה טובה
בחיים לא כעסתי על אנשים שהכי חפרו לי ולא נתנו כלום
מקווה שעזרתי לך..
שיהיה לילה מדהים :)
הייתי עובד במסעדות ואולמות אירועים תקופה ארוכה
היו ימים שהייתי יוצא במשמרת של 10 12 שעות עם 50 שקל ביד וימים עם 500
לא אכעס על מישהו בחיים אם לא נתן טיפ
לדעתי טיפ זה אם באמת נהנת מהשירות ברמה מעל הרגיל ובאמת המלצר איכשהו עזר לך או נתן לך הרגשה טובה
בחיים לא כעסתי על אנשים שהכי חפרו לי ולא נתנו כלום
מקווה שעזרתי לך..
שיהיה לילה מדהים :)
לא הם לא חייבים לשים טיפ אבל אני מלצרית אז אני מבינה את העצבים שלך אז זה בסדר להתעצבן...
שואל השאלה:
אני הייתי עובד באולם אחר והייתי עושה כל משמרת 150-200 עכשיו זה מבאס עברתי אולם והאנשים שעושים שם את האירוע אז האורחים זה אנשים קמצנים באמת הטיפים באולם לא גבוהים אבל זה מעצבן שלא מביאים שקל שימו קצת אנשים קורעים את התחת רק מלצרים יבינו אותי
אני הייתי עובד באולם אחר והייתי עושה כל משמרת 150-200 עכשיו זה מבאס עברתי אולם והאנשים שעושים שם את האירוע אז האורחים זה אנשים קמצנים באמת הטיפים באולם לא גבוהים אבל זה מעצבן שלא מביאים שקל שימו קצת אנשים קורעים את התחת רק מלצרים יבינו אותי
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קשור הם באו פשוט בלי כסף..מה הבעיה לשים 10 שקל זה לא שהוצאתי לכם אוכל קר לא הבאתי לכם שתייה ומילאתי סלטים
זה לא קשור הם באו פשוט בלי כסף..מה הבעיה לשים 10 שקל זה לא שהוצאתי לכם אוכל קר לא הבאתי לכם שתייה ומילאתי סלטים
אנונימי
אתה עובד בבני ברק?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
הייתי מלצר ובטוח מבין אותך
עם הזמן בעבודה הזאת ומהלמידה שלי על החיים למדתי שלא צריך לכעוס על זה
חבר עשית את שלך אני בטוח
אם אתה צריך לקבל זה יבוא לך גם ממקום אחר
העיקר שתחשוב טוב ותמשיך לתת שירות טוב גם עם כמעט עד סוף האירוע הכוס ריקה
אתה תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר
אני ואתה יודעים שה50 שקל האלה לא שווים את ההרגשה ז*ן שיהיה לך אחרי זה לחזור הביתה בעצבים..
עם הזמן בעבודה הזאת ומהלמידה שלי על החיים למדתי שלא צריך לכעוס על זה
חבר עשית את שלך אני בטוח
אם אתה צריך לקבל זה יבוא לך גם ממקום אחר
העיקר שתחשוב טוב ותמשיך לתת שירות טוב גם עם כמעט עד סוף האירוע הכוס ריקה
אתה תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר
אני ואתה יודעים שה50 שקל האלה לא שווים את ההרגשה ז*ן שיהיה לך אחרי זה לחזור הביתה בעצבים..
בבאר שבע חוץ משולחן ילדים אין דבר כזה שאין טיפ
שואל השאלה:
באולם הקודם שלי זה היה רק חתונות בלי שולחן ילדים כל אירוע יצאתי עם כסף חזרתי עם חיוך שם כלום ממש מבאס
באולם הקודם שלי זה היה רק חתונות בלי שולחן ילדים כל אירוע יצאתי עם כסף חזרתי עם חיוך שם כלום ממש מבאס
אנונימי
בטח שבדרך כלל שצים טיפים והכעס מוצדק! מבינה אותך בתור מלצרית
הכעס הגיוני
גם אם לא נהנים מהשירות כדאי לשים אפילו כמה שקלים
יכולה להגיד לך שיש ארצות שהטיפ נכלל בחשבון
גם אם לא נהנים מהשירות כדאי לשים אפילו כמה שקלים
יכולה להגיד לך שיש ארצות שהטיפ נכלל בחשבון
באותו הנושא: