7 תשובות
היה לי. את צריכה ללכת בדחיפות לרופא/למיון כדי שיטפלו בזה. פעם קודמת שהגעתי למיון אמרו לי שאם לא הייתי מגיעה מהר זה היה יכול להתפשט ולהיגמר הרבה יותר גרוע
שואל השאלה:
באמת??? זה לא מצחיק באמת ככה אמרו?
באמת??? זה לא מצחיק באמת ככה אמרו?
אנונימית
כן אני רצינית, אבל אולי אצלי זה היה יותר חמור מאצלך
בקיצור בבקשה תלכי על הבוקר לרופא כדי שהוא יפוצץ את זה
בקיצור בבקשה תלכי על הבוקר לרופא כדי שהוא יפוצץ את זה
כנראה אינפקציה
תלכי לרופא
תלכי לרופא
נראה לי שזה זיהום
לכי לרופא עם זה, צריך לשים משחה אנטיביוטית. אל תסתמכי על תשובות בסטיפס.
יכול להיות שזה אינפקציה חיטאית כל הזמן?
באותו הנושא: