התחברות
הרשמה
זה מראה לי שאני מקבל פרחים אבל שאני מסתכל בעמוד שלי זה לא מראה לי שזה עלה
30 באוגוסט 2018, 01:20
פרחים בסטיפס
פרחים
הגדרת פרחים
2 תשובות
גם לי זה קרה עכשיו!!
f
friendly dude
יש מצב שקיבלת פרח על תשובה שענית מאנונימי? כי נראלי שכשעונים מאנונימי אז זה לא מוסיף את הפרח (לא בטוחה)
ש
שחורשחורשחור
באותו הנושא:
עוד כמה פרחים אני צריכה לקבל בשביל שאני אהיה עונה בכירה או נאמנת סטיפס? ואיך אני יכולה להעלות את הנקודות אמינות שלי?
החלטתי שאני לא הולכת לישון עד שאני עונה בכירה (חסר לי 16 פרחים), מה אתם חושבים?
אנשים עם אלפי פרחים, אתם עדיין "מתרגשים" מכל פרח שאתם מקבלים?
אם אני עונה בצורה אנונימית, אני לא יכול לקבל פרחים בגלל שאני אנונימי?
זה נוראי שאני עונה על שאלות רק כדי לקבל פרחים?
מה הקטע שאני משקיע שעה בתגובה ולא מקבל פרח?
אם אני מקבל פרח שאני אנונימי, הפרח מתווסף לי למשתמש?
אם מקבלים פרחים ואז השאלה נמחקת הפרח עדיין נשאר?
אם מישהו רושם שני תגובות בשאלה אחת ועל שתיהן מקבל פרח, הוא מקבל שתי פרחים?
יאא תוך כמה זמן אתם חושבים שאני יכולה לקבל 10 פרחים?
היי, אני חדש פה ורוצה לקבל פרחים:) מה צריך לעשות בכדי לקבל הרבה פרחים?