4 תשובות
אני מסיימת בארבע וחצי וזה שעה מהבית שלי ככה שאני מגיעה בחמש וחצי הביתה כל יום ודווקא אני אוהבת את זה ( זה פעם בשבוע)
שואל השאלה:
מה למה את אוהבת את זה?!?!
מה למה את אוהבת את זה?!?!
אנונימית
אני בטוחה שתמצאי את הכוחות להשקיע במה שחשוב לך ^^
יכולה להגיד לך שאני כבר שנתיים (הולכת להיות השנה השנייה ) לומדת 4 פעמים בשבוע עד ארבע וחצי ומגיעה בחמש הביתה
זה לא כזה נורא, מתרגלים
זה לא כזה נורא, מתרגלים
באותו הנושא: