5 תשובות
מה את לך? חח:)

סתם בנים מפגרים:)
*אכפת

סתם בנים משועמים, אל תקחי את זה לצומת לב
גוד נייט זה באנגלית.
שואל השאלה:
מה הקשר למה הוא יודע ספרדית?
אנונימי
כי גוד נייט זה לילה טוב בשפה בין לאומית והוא לא יודע את השפה שלך, אז הוא ניסה לדבר איתך ששניכם תבינו אחד את השניה:)
באותו הנושא: