9 תשובות
הטעם שלי זה רוסיות
לא
אנונימית
אירופאים אם נחשב.
טעם? לא הייתי מגדירה את זה כמחיוב אבל יש לי שתי קראשים רוסים
ויש לי חברה(רוסיה) שחלומה הפרוע זה בעל/חבר רוסי
כן
כן, בכללי אנשים לבנים (אירופאים, אשכנזים)
מבטא לא מפריע לי בשיט, להפך.
כן אני
באותו הנושא: