12 תשובות
לך עם אחים שלך תצא אח טוב למה לא
כן נו בא להם מה אכפת לך
חחח לא נורא תבוא תעשה טוב על הלב לאחים שלך
אנונימית
חחח תהנה
אם אין לך משהו יותר טוב לעשות לך על זה
בהצלחה

ממליצה לקנות אטמי אוזניים
כןן יום כיף עם האחים.
וגם שאומרים לך שאתה לא מתייחס אליהם,תגיד להם שאתה יצאת איתם:)
כן יאללה לך איתם אולי אפילו תהנה
זה שעה מהחיים יהיו לך עוד כל כך הרבה שעות תאמין לי אפשר לחשוב שאתה איזה פרפר שחי 4 ימים
שואל השאלה:
יאללה שכנעתם אותי נשמח אותם קצת
אנונימי
כן, למה לא. זה חגיגה
כן. הם ממש ישמחו!
שואל השאלה:
טוב היינו בהופעה והיה מזעזע!!! קודם כל אין להם נגנים והם שרים נורא טכני. ואח שלי בן 7 אמר לי אחרי ההופעה ששלמה ארצי הרבה יותר טוב מהם (והיינו בהופעה שלו לפני חודש)
אנונימי