4 תשובות
כשטסתי באפ נתנו לנו את הכרטיסים בשדה ועשינו צ'ק אין בבית
אנונימית
אני ממליצה לך לעשות צ'יק אין מראש, עם הצ'יק אין בבית אתה לא תצטרך לחכות את התורים הארוכים יש עכשיו בנתב''ג
במייל. אתה מדפיס את האישור הוירטואלי, ואם אתה עושה צאק אין זה 24 שעות מראש ואז יש לך את הכרטיס עלייה למטוס. (זה ששמים בדרכון)
בדרך כלל במייל, אם אתה עושה צ'ק אין מראש.
באותו הנושא: