6 תשובות
לא..היא לא קנתה לך.
לא אל תביא לה
אל תקני לה אם היא לא קנתה לך, תכתבי לה ברכה קצרה על דף
שואל השאלה:
פשוט אני ארגיש ממש חרא כי אני בעצם אבוא ליום הולדת שלה וחוץ מהחברים שלי יהיו שם גם חברים שלה שאני לא מכירה והם יראו שבאתי בלי מתנה..ובטח ירכלו אחר כך או יסתכלו עלי מוזר שאני בלי מתנה ואני לא רוצה להרגיש לא נעים אז אני לא יודעת מה לעשות..
אנונימית
אל תינטרי טינה. תעשי טוב-תקבלי טןב
תקני לה משהו קטן