6 תשובות
וואלה כן
יש בהגדרות
יש בהגדרות
תשבעיי די איזהמגנייב^
אנונימית
כן יש תיכנסי להגדרותשל הדרייקט
שואל השאלה:
ויותר בפירוט? פתחתי אינסטגרם לפני שבוע ואין לי מושג איך משתמשים חח מרגישה זקנה למרות שאני עדיין לא בת 20 lol
ויותר בפירוט? פתחתי אינסטגרם לפני שבוע ואין לי מושג איך משתמשים חח מרגישה זקנה למרות שאני עדיין לא בת 20 lol
אנונימית
את נכנסת לדקייקיט בצד שמאל למעלה יש לך 3 קווים _
_
_
נראים בערך ככה (הם יותר צמודים)
ואז אחרי שאת לוחצת יש את המילה סטטוס פעילות ומשם תביני הכל
_
_
נראים בערך ככה (הם יותר צמודים)
ואז אחרי שאת לוחצת יש את המילה סטטוס פעילות ומשם תביני הכל
שואל השאלה:
תודהה:)
תודהה:)
אנונימית
באותו הנושא: