6 תשובות
וואלה כן
יש בהגדרות
תשבעיי די איזהמגנייב^
אנונימית
כן יש תיכנסי להגדרותשל הדרייקט
שואל השאלה:
ויותר בפירוט? פתחתי אינסטגרם לפני שבוע ואין לי מושג איך משתמשים חח מרגישה זקנה למרות שאני עדיין לא בת 20 lol
אנונימית
את נכנסת לדקייקיט בצד שמאל למעלה יש לך 3 קווים _
_
_
נראים בערך ככה (הם יותר צמודים)
ואז אחרי שאת לוחצת יש את המילה סטטוס פעילות ומשם תביני הכל
שואל השאלה:
תודהה:)
אנונימית