3 תשובות
לאבד את הבתולין!:)
אוקיי את בגיל הטיפשעשרה!
כל מה שאת רוצה:))
כל מה שאת רוצה:))
אנונימי
אני הולכת ליומולדת 15 של חברה היא חוגגת במועדון עם דיג'יי, צלם, יהיו בערך 40 איש נראה לי יהיה אחלה וזה רעיון חמוד במיוחד לגיל 16 (:
אם באלך משהו יותר מצומצם אני הייתי הולכת יותר בכיוון של צימר עם כמה חברות טובות או מסעדה שזה כבר פחות משמעותי.
אם באלך משהו יותר מצומצם אני הייתי הולכת יותר בכיוון של צימר עם כמה חברות טובות או מסעדה שזה כבר פחות משמעותי.
באותו הנושא: