3 תשובות
לאבד את הבתולין!:)
אוקיי את בגיל הטיפשעשרה!
כל מה שאת רוצה:))
אנונימי
אני הולכת ליומולדת 15 של חברה היא חוגגת במועדון עם דיג'יי, צלם, יהיו בערך 40 איש נראה לי יהיה אחלה וזה רעיון חמוד במיוחד לגיל 16 (:
אם באלך משהו יותר מצומצם אני הייתי הולכת יותר בכיוון של צימר עם כמה חברות טובות או מסעדה שזה כבר פחות משמעותי.