10 תשובות
שימי קרמים, תשתדלי לגלח עם מים ולא כל יום ולא על עור יבש הכי חשוב
שימי על זה אלוורה /אלום או אפטרשייב או משהו אם יש לך
שואל השאלה:
גלחתי עם סבון גוף בו זמנית במקלחת ואני שמה כל יום קרמים
אנונימית
שואל השאלה:
קרה לכן בפעם הראשונה?
אנונימית
לא לגעת בהן ואז לא יכאב :-)
אנונימית
קורה לחברה שלי כל הזמן אל תדאגי אבל תשתדלי לגלח פחות
שימי קרם, ממליצה של ללין או חברה איכותית אחרת..:)
שואל השאלה:
שמה את של ללין המנצנץ...
אנונימית
לא קרה לי, אבל תנסי לשים קרמים
מעולה! אמור לעבור