תשובה אחת
בורנזר זה לשיזוף וקונטור זה לחיטוב הפנים, אני לא יודעת אם תביני אבל בעיקרון אני מבליטה את העצמות לחיים שלי(עושה פרצוף דג) ושמה שם עם המברשת את הכמות שאני רוצה ועולה לקו השיער, אם לא הבנת יש על זה המון סרטונים ביוטיוב
באותו הנושא: