4 תשובות
נועה קירל
פחות או יותר כל סדרת דרמה ישראלית.
אנונימית
יש המון דברים מאוד מפגרים בערוץ הילדים שאני כזה רואה שמי שאני עושה לו ביביסיטר צופה... כמו הבנים והבנות ואילת וכפולה וכל החרא הזה זה ככ קרינגיי ושיטחי אני כבר מתחילה לשים להם פאודה עוד שניה
החיים על פי בן וטיי , כפולה , האח הגדול .