3 תשובות
צריך להיות לך שיתוק עיצבי
לא משהו שעושים בקליק
כשהייתי תינוקת כמעט בלעתי את הלשון...
שואל השאלה:
מה זה שיתוק עצבי אם תוכלו לפרט אני אשמח ))