6 תשובות
שאלתי פעם מישהו ואמרו לי כי זה עיר תיירות לא בטוחה שזה נכון
כי אילת נחשבת " עיר תיירותית"
כמה סיבות
אחת טוענים שהיא לא בדיוק בגבולות הארץ
שתיים
אילת היא גם ככה חור
זה "בונוס" בשביל התושבים שבה
וקצת מוטיבציה לבקר בה
אחת טוענים שהיא לא בדיוק בגבולות הארץ
שתיים
אילת היא גם ככה חור
זה "בונוס" בשביל התושבים שבה
וקצת מוטיבציה לבקר בה
כי הם מרוחקים מכל הארץ, זה סוג של " פיצוי" על זה למי שגר שם ורחוק מכל המקומות עבודה שיש במרכז ורחוק מהכל
לעודד אנשים להגיע למקום המגעיל הזה
תיירים שלא גרים במדינה גם לא משלמים למדינה מיסים, כשתיירים קונים משהו יקר בארץ הם יכולים לקבל החזר מס על זה מהמדינה. בגלל שאילת היא עיר שכולה תיירות, קבעו שלא יהיה בה מס בכלל, גם לאזרחי ישראל, למה? כנראה כדי למנוע עומס בתור לקבלת החזרי מעמ וכדי לא להשקיע בנתינת החזרי המעמ(משכורות עובדים, מקום בו זה מתבע וכדומה)
באותו הנושא: