7 תשובות
ממש לא
ממש לא , גם לי יש פטור
אנונימי
את לא אדם רע, ואני לא אכנס לזה
לא...
למה שזה יעשה אותך אדם רע?!
למה שזה יעשה אותך אדם רע?!
לא ..
לא.יש לך הפרעות וזה לגיטימי
אם באמת הבעיות קיימות אז ממש ממש לא זה לא שהייתה לך ברירה
באותו הנושא: