4 תשובות
הוא משחק סבבה, פשוט האנשים ששיחקו בו היו בדרך כלל ילדים קרינג'ים בני 9
חחח דווקא לי פעם היה תמשחק הזה וממש אהבתי אותו
זה אחלה משחק להעביר תזמן
קראש רויאל זה המשחק הדבילי הזה עם הבובות?
זה מה שזה
xm1