4 תשובות
הוא משחק סבבה, פשוט האנשים ששיחקו בו היו בדרך כלל ילדים קרינג'ים בני 9
חחח דווקא לי פעם היה תמשחק הזה וממש אהבתי אותו
זה אחלה משחק להעביר תזמן
זה אחלה משחק להעביר תזמן
קראש רויאל זה המשחק הדבילי הזה עם הבובות?
זה מה שזה
באותו הנושא: