3 תשובות
הכל יהיה בסדר, נסיכה, זו רק תקופה. תנסי לקחת לך קצת זמן לבד, להיות עם חברה טובה או פשוט לשכב במיטה ולא לעשות כלום, את אמורה להרדם עם הזמן.
אף אחד לא נגדך, הכל יהיה בסדר(:
הכל בסדר אם את רוצה לפרוק תפרקי איתיי <33 אני בטוחה שהכל הסתדר אני הייתי בתקופה כמו שלך שההורים רבים ואת מרגישה לבד ואף אחד לא מבין אותך , אני מבינה אותך כל כך <3 והכל טוב אל תדאגי אחרי החושך יבוא האור בעזרת השם <3
הכל בסדר זאת תקופה שתעבור אני בטוח תנסי בנתיים אולי לצאת לעשות משהו שאוהבת לשכוח אם רוצהצלפרוק או אל דבר אני פה תמיד