5 תשובות
שואל השאלה:
אני כתבתי שאני יאשר רק אנשים שאני נטו מכירה
אנונימית
כן, זה ממש סבבה
אבל הם יכולים לעקוב אחריך עם חשבונות אחרים שהם בדויים ולא תדעי
xm1
כן זה לגמרי בסדר ולגיטימי
ברור שזה בסדר