5 תשובות
שואל השאלה:
אני כתבתי שאני יאשר רק אנשים שאני נטו מכירה
אני כתבתי שאני יאשר רק אנשים שאני נטו מכירה
אנונימית
כן, זה ממש סבבה
אבל הם יכולים לעקוב אחריך עם חשבונות אחרים שהם בדויים ולא תדעי
כן זה לגמרי בסדר ולגיטימי
ברור שזה בסדר
באותו הנושא: