4 תשובות
ממש לא
לא בכל בצפר.
אני חושבת שבכל בתי הספר אין אפשרות לעשות את זה.
אני חושבת שבכל בתי הספר אין אפשרות לעשות את זה.
שואל השאלה:
ואם אני רוצה לגשת ולמדתי בעברי 4 יחידות, מה אפשר לעשות?
ואם אני רוצה לגשת ולמדתי בעברי 4 יחידות, מה אפשר לעשות?
אנונימי
את בוגרת תיכון?
באותו הנושא: