9 תשובות
לבנים זה קורה בדרך כלל מאוחר יותר, אם בשנה הקרובה לא תגדל אז תצטרך ללכת למרפאת גדילה
אתה יכול לגבוה המון זה קורה ותעשה בדיקות
אחי אתה בן 13 עוד שנה שנתיים אתה עולה מלא
סיפור חיי
אני לא רוצה לבאס אבל כנראה שלא תגיע לממוצע של הבנים
תתחיל בתזונה ושינה טובה ואולי תקפוץ קצת בגובה
הממוצע של בני 13 הוא 1.64 לבנים..
תתחיל בתזונה ושינה טובה ואולי תקפוץ קצת בגובה
הממוצע של בני 13 הוא 1.64 לבנים..
שואל השאלה:
אני מתכוון ללכת לבדיקה בנוגע לזה פשוט שאלתי עכשיו כדיי לדעם אם בכלל כדאי ללכת או לא תודה לכולכם על העזרה
אני מתכוון ללכת לבדיקה בנוגע לזה פשוט שאלתי עכשיו כדיי לדעם אם בכלל כדאי ללכת או לא תודה לכולכם על העזרה
אנונימי
שואל השאלה:
לפי מה שראיתי ממוצע של בני 13 זה 1.55 אם כבר ויש לי חבר והוא 1.67 וכולם אומרים שהוא נחשב גבוה לגילו
לפי מה שראיתי ממוצע של בני 13 זה 1.55 אם כבר ויש לי חבר והוא 1.67 וכולם אומרים שהוא נחשב גבוה לגילו
אנונימי
יש קפיצת גדילה לבנים בדרך כלל בחופש בין כיתה ח לט. אם אתה רואה שהגובה ממש מפריע לך תלך לרופא והוא ייתן לך הורמונים כאלה שיעזרו לך לגבוה
לא יודעת אבל זה שהיה בקופת חולים שהייתי בה
1.77 זה הממוצע של בוגרים.
1.77 זה הממוצע של בוגרים.
באותו הנושא: