8 תשובות
אל תשכח שישראל זה מדינה יחסית חדשה ויוטיוב נכנס לפה דיי מאוחר
כן
ומי שכן היה מעניין התמסחר
צודקת רוב התוכן זה פורטנייט ואין סרטונים שמעניינים
הכל נהיה טרנדים ופרסומות, אנשים מעלים סרטונים בשביל פרסום וכסף .
עדיף את התקופה של מיינקראפט
צודקת
שואל השאלה:
^חח למה לפני שנתיים שלוש בערך שרק התחילו היוטיוברים הטובים הם באמת השקיעו בתוכן והיה מעניין עכשיו הם כבר לא כזה מעניינים ובקושי מעלים והכל פרסומות ומאולץ כזה
אנונימית
מתי הוא לא היה משעמם בדיוק
אנונימי
וואי ממש!