2 תשובות
זה לוקח הרבה זמן
אל תדאגי בסוף זה יבוא אין להם מה לעשות עם זה...
מביאים תעודת בגרות אחרי שנה מאז שסיימת ללמוד הם עצלנים ומכינים אותן רק אז