10 תשובות
לא נראלי שהרוב בוגדים.. אבל בוגד נשאר בוגד
לא, זה תלוי הרבה באופי וגם תלוי בקשר שלכם
ממש לא הרוב
לא נכון
הרוב לא בוגדים
לא הרוב.. אבל זה יכול לקרות, לי זה קרה למשל
אבל הסיכוי שיבגדו בך די נמוך (:
הרוב בוגדים לא בגיל 14-17 אבל בגילאים יותר מבוגרים כן לצערנו
אנונימי
לא יודע איך אפשר לבגוד זה מגעיל ..
לא למה לא כולם בוגדים את הטובים תמיד מוצאים בסוף
כן! אסביר לך גם למה וגם מה הפיטרון
קודם כל התפיסה שזוג בשנות אמצע ה20 יתחתן
ויהיה במיטה רק עם בנאדם אחד כל החיים!!! היא כבר לא רלוונטית...
לי זה לא נראה הגיוני שאם אני אתחתן עם משהי בת גילי. היא במשך 40 שנה תהיה במיטה רק איתי. ולהפך... לא מאמין בזה
כי צריך לגוון מידי פעם וסקס ואהבה אלו שני דברים שונים לגמרי
מה הפיטרון
מתחילת הקשר להסדיר לפתיחת קשר
ובמקרה של בגידה
לפתוח קשר.